Діяльність
дитини проходить у створених корекційно-розвиткових зонах під закликом Марії Монтессорі:
«Допоможи мені зробити це
самому!»
Науковий супровід здійснюють:
-кафедра
педагогіки дошкільної та початкової освіти Східноєвропейського національного
університету імені Лесі Українки;
-кафедра ортопед
агогіки та реабілотології Національного педагогічного університету імені Михайла
Драгоманова.
Запрошуємо батьків дітей раннього
та дошкільного віку скористатись послугами Служби ранньої
корекційно-педагогічної допомоги та Центру альтернативної дошкільної освіти
(консультації, діагностика та корекційно-розвиткові заняття, у т.ч. за індивідуальними
програмами).
Дітям з порушеннями психофізичного розвитку пропонуємо
послуги логопеда, спеціального психолога, дефектолога.
Особливо
пильна увага - дітям так званої «групи ризику»:
- малюкам, чиї
матері перехворіли інфекційними/ вірусними захворюваннями в період вагітності;
- немовлятам,
котрі отримали травму при пологах;
- недоношеним
малюкам;
- малюкам, яких
переносили;
- народженим в
асфіксії;
- дітям, яких
лікували важкими антибіотиками;
- малюкам із вродженими
вадами розвитку;
- дітям, у
родинах котрих є високий ризик спадкових захворювань тощо…
Шановні
батьки! *** На умовах конфіденційності!
Вчасно скористайтесь допомогою служби ранньої
корекційно-педагогічної допомоги. Пам’ятайте: росте дитина – росте проблема!
Невтрачений
час – невтрачені можливості!
Ми пропонуємо:
- Консультації
на запит (психолога, логопеда, олігофренопедагога, лікаря-психіатра, лікаря-невролога);
- Психолого-педагогічну
і логопедичну діагностику;
- Індивідуальні
корекційно-розвиткові заняття із вчителем-дефектологом з перспективою подальших
занять у парах, міні-групах, гуртку «Забавляночка»;
- Участь у
дитячому інтегрованому реабілітаційному театрі «Забавляночка»;
- Батьківські
зустрічі у клубі «Материнка», за потребою з фахівцями педагогічного,
медичного, соціального напрямів (бесіди, семінари, тренінги тощо);
- Якісний
практичний майданчик для самореалізації небайдужих (волонтерство) та креативних
студентів шляхом участі у «Ігровій лабораторії -власними руками» (створення,
апробація та впровадження авторських методик та розвивальних посібників для
дітей з особливими освітніми потребами) та у напрямку взаємодії зі ЗМІ,
бізнесом, владою.
- Психолого-педагогічну
і логопедичну діагностику;
- Індивідуальні
корекційно-розвиткові заняття із вчителем-дефектологом з перспективою подальших
занять у парах, міні-групах, гуртку «Забавляночка»;
- Участь у
дитячому інтегрованому реабілітаційному театрі «Забавляночка»;
- Батьківські
зустрічі у клубі «Материнка», за потребою з фахівцями педагогічного,
медичного, соціального напрямів (бесіди, семінари, тренінги тощо);
- Якісний
практичний майданчик для самореалізації небайдужих (волонтерство) та креативних
студентів шляхом участі у «Ігровій лабораторії -власними руками» (створення,
апробація та впровадження авторських методик та розвивальних посібників для
дітей з особливими освітніми потребами) та у напрямку взаємодії зі ЗМІ,
бізнесом, владою.